Foundations of Mathematics 120 Curriculum (Record no. 157934)

MARC details
000 -LÍDER
campo de controle de tamanho fixo 02810nam a22002537a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROLE
campo de controle 157934
005 - DATA E HORÁRIO DA ÚLTIMA TRANSAÇÃO
campo de controle 20240604095717.0
008 - CAMPO DE DADOS FIXOS--INFORMAÇÃO GERAL
campo de controle de tamanho fixo 240604b |||||||| |||| 00| 0 POR d
040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO
Instituição que transcreveu o registro Escola Canadense de Niterói - Expansão Itacoatiara
041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA
Código do idioma do texto/trilha sonora ou título diferente English
110 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOME CORPORATIVO
Nome corporativo ou nome da jurisdição New Brunswick Department of Education and Early Childhood Development
Função do autor por extenso Publisher
9 (RLIN) 1653
245 ## - TÍTULO
Título Foundations of Mathematics 120 Curriculum
260 ## - PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC.
Local de publicação, distribuição, etc. New Brunswick :
Nome do editor, distribuidor, etc. New Brunswick Department of Education and Early Childhood Development,
Data da publicação, distribuição, etc. 2015
300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA
Extensão 77 p. :
Outros detalhes físicos ill. ;
Dimensões (bound book)
500 ## - NOTA GERAL
Nota geral 🔴 Implemented September 2013
520 ## - NOTA DE RESUMO, ETC
Resumo, etc. Mathematics curriculum is shaped by a vision which fosters the development of mathematically<br/>literate students who can extend and apply their learning and who are effective participants in<br/>society.<br/><br/>It is essential the mathematics curriculum reflects current research in mathematics instruction.<br/>To achieve this goal, The Common Curriculum Framework for Grades 10–12 Mathematics:<br/>Western and Northern Canadian Protocol has been adopted as the basis for a revised<br/>mathematics curriculum in New Brunswick. The Common Curriculum Framework was<br/>developed by the seven ministries of education (Alberta, British Columbia, Manitoba, Northwest<br/>Territories, Nunavut, Saskatchewan and Yukon Territory) in collaboration with teachers,<br/>administrators, parents, business representatives, post-secondary educators and others.<br/><br/>The framework identifies beliefs about mathematics, general and specific student outcomes,<br/>and achievement indicators agreed upon by the seven jurisdictions. This document is based on<br/>both national and international research by the WNCP and the NCTM.<br/><br/>There is an emphasis in the New Brunswick curriculum on particular key concepts at each<br/>Grade which will result in greater depth of understanding and ultimately stronger student<br/>achievement. There is also a greater emphasis on number sense and operations concepts in<br/>the early Grades to ensure students develop a solid foundation in numeracy.<br/><br/>The intent of this document is to clearly communicate high expectations for students in<br/>mathematics education to all education partners. Because of the emphasis placed on key<br/>concepts at each Grade level, time needs to be taken to ensure mastery of these concepts.<br/>Students must learn mathematics with understanding, actively building new knowledge from<br/>experience and prior knowledge (NCTM Principles and Standards, 2000).
521 ## - NOTA DO PÚBLICO ALVO
Nota de público alvo Grades 10 - 12
690 ## - ENTRADA LOCAL DE ASSUNTO--TERMO TÓPICO (OCLC, RLIN)
Termo tópico Reference
9 (RLIN) 1654
690 ## - ENTRADA LOCAL DE ASSUNTO--TERMO TÓPICO (OCLC, RLIN)
Termo tópico Teacher's resources
9 (RLIN) 1655
690 ## - ENTRADA LOCAL DE ASSUNTO--TERMO TÓPICO (OCLC, RLIN)
Termo tópico Mathematics
9 (RLIN) 1656
690 ## - ENTRADA LOCAL DE ASSUNTO--TERMO TÓPICO (OCLC, RLIN)
Termo tópico Curriculum
9 (RLIN) 1657
856 ## - LOCALIZAÇÃO ELETRÔNICA E ACESSO
Uniform Resource Identifier <a href="https://www2.gnb.ca/content/dam/gnb/Departments/ed/pdf/K12/curric/Math/FoundationsOfMathematics120.pdf">https://www2.gnb.ca/content/dam/gnb/Departments/ed/pdf/K12/curric/Math/FoundationsOfMathematics120.pdf</a>
942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA ADICIONADOS (KOHA)
Fonte da classificação ou esquema de arquivamento na estante Classificação Decimal Universal
Tipo de material Koha Referência
Ocultar no OPAC Não
Holdings
Situação do descarte Situação das perdas Fonte da classificação ou esquema de arquivamento na estante Situação física Não pode ser emprestado Coleção Biblioteca de origem Biblioteca atual Localização na estante Data de aquisição Total de empréstimos Número de chamada completo Código de barras Data de último acesso Data do preço efetivo Tipo de material Koha
    Classificação Decimal Universal     Referência Canadian School of Niterói - Itacoatiara Canadian School of Niterói - Itacoatiara Teacher's Corner 04/06/2024   NEW A28859 04/06/2024 04/06/2024 Referência

Powered by Koha