MARC details
| 000 -LÍDER |
| campo de controle de tamanho fixo |
02499cam a22003254a 4500 |
| 001 - NÚMERO DE CONTROLE |
| campo de controle |
11972145 |
| 005 - DATA E HORÁRIO DA ÚLTIMA TRANSAÇÃO |
| campo de controle |
20230904181706.0 |
| 008 - CAMPO DE DADOS FIXOS--INFORMAÇÃO GERAL |
| campo de controle de tamanho fixo |
000412s2000 vau b 001 0 eng |
| 010 ## - NÚMERO DE CONTROLE DA LIBRARY OF CONGRESS |
| Número de controle da LC |
00009116 |
| 020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
| ISBN - International Standard Book Number |
0871203804 (quality pbk.) |
| 040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO |
| Instituição da catalogação original |
DLC |
| Instituição que transcreveu o registro |
DLC |
| Instituição que modificou o registro |
DLC |
| 041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA |
| Código do idioma do texto/trilha sonora ou título diferente |
English |
| 042 ## - CÓDIGO DE AUTENTICAÇÃO |
| Authentication code |
pcc |
| 043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
| Código de área geográfica |
n-us--- |
| 050 00 - NÚMERO DE CONTROLE DA LIBRARY OF CONGRESS |
| Número de Classificação |
LB2838 |
| Número do exemplar |
.D26 2000 |
| 082 00 - CDD - CLASSIFICAÇÃO DECIMAL DE DEWEY |
| Número de Classificação |
371.14/4 |
| Informação de edição |
21 |
| 100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOME PESSOAL |
| Nome pessoal |
Danielson, Charlotte |
| Função do autor por extenso |
Author |
| 9 (RLIN) |
616 |
| 245 10 - TÍTULO |
| Título |
Teacher evaluation to enhance professional practice |
| 260 ## - PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC. |
| Local de publicação, distribuição, etc. |
Alexandria, Va. : |
| Nome do editor, distribuidor, etc. |
Association for Supervision and Curriculum Development, |
| Data da publicação, distribuição, etc. |
c2000. |
| 300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA |
| Extensão |
v, 156 p. ; |
| Dimensões |
26 cm. |
| 500 ## - NOTA GERAL |
| Nota geral |
Teacher evaluation--a term that brings fear, anticipation, stress, anxiety, or even boredom to the hearts of teachers and administrators everywhere. How can we reinvent teacher evaluation so that it really makes a difference--so that everyone in school benefits from it, so that teachers and administrators learn from it, so that students succeed as a result of it? The bad news is that many schools and districts seem to be stuck in old ruts, involving The Observation, The Behavior Checklist, and The Conference. The good news is that many districts have paved the way for teacher evaluation to actually become professional development, by using a three-track evaluation system: * Track I, for beginning teachers, promotes growth and new learning through mentoring, frequent observations, and support systems. * Track II, for tenured teachers--that is, most teachers in the system--promotes professional learning experiences through self-assessment, goal setting, data collection, formative evaluations, study groups, action plans, and evaluation in which teachers play an active role. * Track III, for tenured teachers needing assistance, focuses on remediating difficulties and recommending further action. More good news: Through concrete examples, useful forms, and assessment tools, this book provides a clear roadmap to effective teacher evaluation systems that combine quality assurance with professional development for all teachers. |
| 504 ## - NOTA DE BIBLIOGRAFIA, ETC. |
| Nota bibliográfica, etc. |
Includes bibliographical references (p. 152) and index. |
| 630 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO--TÍTULO UNIFORME |
| Título uniforme |
Reference |
| 9 (RLIN) |
617 |
| 650 #0 - ASSUNTO--TERMO TÓPICO |
| Cabeçalho tópico ou nome geográfico |
Teachers |
| 650 #0 - ASSUNTO--TERMO TÓPICO |
| Cabeçalho tópico ou nome geográfico |
Teaching |
| 700 1# - ENTRADA ADICIONADA - NOME PESSOAL |
| Nome pessoal |
McGreal, Thomas L. |
| 906 ## - DADOS LOCAIS F, LDF (RLIN) |
| a |
7 |
| b |
cbc |
| c |
orignew |
| d |
1 |
| e |
ecip |
| f |
20 |
| g |
y-gencatlg |
| 942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA ADICIONADOS (KOHA) |
| Fonte da classificação ou esquema de arquivamento na estante |
Classificação Decimal de Dewey |
| Tipo de material Koha |
Referência |
| Ocultar no OPAC |
Não |