We're Going on a Bear Hunt (Record no. 124888)
[ view plain ]
| 000 -LÍDER | |
|---|---|
| campo de controle de tamanho fixo | 01596 a2200229 4500 |
| 001 - NÚMERO DE CONTROLE | |
| campo de controle | 124888 |
| 003 - IDENTIFICADOR DO NÚMERO DE CONTROLE | |
| campo de controle | OSt |
| 005 - DATA E HORÁRIO DA ÚLTIMA TRANSAÇÃO | |
| campo de controle | 20251210182846.0 |
| 008 - CAMPO DE DADOS FIXOS--INFORMAÇÃO GERAL | |
| campo de controle de tamanho fixo | 251210b |||||||| |||| 00| 0 POR d |
| 020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
| ISBN - International Standard Book Number | 9780689853494 |
| 040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO | |
| Instituição que transcreveu o registro | Escola Canadense de Niteroi |
| 090 ## - NÚMERO DE CHAMADA LOCAL | |
| Número de chamada (OCLC) (R); Número de chamada, CALL (RLIN) (NR) | W5 |
| 100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOME PESSOAL | |
| Nome pessoal | Oxenbury, Helen |
| 245 10 - TÍTULO | |
| Título | We're Going on a Bear Hunt |
| 250 ## - EDIÇÃO | |
| Edição | Reprint Edition |
| 362 0# - DATAS DE PUBLICAÇÃO E/OU DESIGNAÇÃO SEQUENCIAL | |
| Datas de publicação e/ou designação sequencial | 2003 |
| 520 ## - NOTA DE RESUMO, ETC | |
| Resumo, etc. | A father and his four children--a toddler, a preschool boy and two older girls--go on the traditional bear hunt based on the old camp chant: "We're going to catch a big one. / What a beautiful day! / We're not scared. / Oh-oh! Grass! / Long, wavy grass. / We can't go over it. / We can't go under it. / Oh, no! / We've got to go through it!" The family skids down a grassy slope, swishes across a river, sludges through mud and, of course, finally sees the bear, who chases them all back to their home. It's a fantastic journey--was it real or imagined?--with the family's actions (and interaction) adding to the trip a goodnatured, jolly mood. The design of the oversized volume alternates black-and-white drawings with gorgeous full-color watercolor paintings, which Oxenbury uses to wonderful effect. Readers accustomed to her board books will find a different style here, of puddled colors and sweeps of light and shadow. The scale of the pictures and the ease with which the text can be shouted aloud make this ideal for families or groups to share. Ages 4-9. |
| 650 #4 - ASSUNTO--TERMO TÓPICO | |
| Cabeçalho tópico ou nome geográfico | Bears |
| 650 #4 - ASSUNTO--TERMO TÓPICO | |
| Cabeçalho tópico ou nome geográfico | Children's Literature |
| 650 #4 - ASSUNTO--TERMO TÓPICO | |
| Cabeçalho tópico ou nome geográfico | Action or Adventure |
| 942 ## - ELEMENTOS DE ENTRADA ADICIONADOS (KOHA) | |
| Tipo de material Koha | Livros |
| Fonte da classificação ou esquema de arquivamento na estante | Classificação Decimal Universal |
| Situação do descarte | Situação das perdas | Situação física | Não pode ser emprestado | Biblioteca de origem | Biblioteca atual | Data de aquisição | Total de empréstimos | Número de chamada completo | Código de barras | Data de último acesso | Data do preço efetivo | Tipo de material Koha | Fonte da classificação ou esquema de arquivamento na estante | Coleção | Localização na estante |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Canadian School of Niterói - Itacoatiara | Canadian School of Niterói - Itacoatiara | 10/12/2025 | ROS | B0853 | 10/12/2025 | 10/12/2025 | Livros | Classificação Decimal Universal | Ficção | PE 1-2 - Children's Literature | |||||
| Canadian School of Niterói - Piratininga | Canadian School of Niterói - Piratininga | 09/02/2024 | W5 | A01210 | 09/02/2024 | 09/02/2024 | Livros |